Friday, June 4, 2010

Markah Ujian Pertengahan Tahun



salam......

Kepada yang berjaya dapat A+/A/A-
Tahniah cg. ucapkan.Teruskan dan kekalkan kecemerlangan anda.Stay focus dan lipat gandakan usaha anda. Jangan terbuai dengan kejayaan ini.Buktikan pada diri dan ibubapa anda bahawa anda seorang yang boleh diharapkan dan dibanggai.Cuba bayangkan kalau korang dapat result macam ni masa SPM nanti.Yahoo.....andalah orang yang paling beruntung. Good Luck and all d best.

Yang dapat markah sederhana....
Teruskan usaha anda.Ingat matlamat korang.Takkan budak-budak sains dapat result macam ni.Korang sepatutnya dan selayaknya dapat markah yang lebih baik. Jadikan markah yang korang dapat ni sebagai batu loncatan untuk dapat result yang lebih baik lagi nanti masa SPM.Korang kena percaya yang korang berhak dapat result yang bagus dalam kimia.

Yang GAGAL??????
Cg hanya dapat membantu korang hanya 5% sahaja selebihnya korang kena bantu diri sendiri.Kita yang akan mencorakkan masa depan kita.Cg percaya korang sebenarnya setanding dengan kawan-kawan lain cuma korang perlu lebih bersemangat.lebih berusaha supaya setanding dan lebih baik daripada rakan-rakan yang lain.Masih belum terlambat untuk dapat A dalam kimia selagi kamus putus asa tiada dalam fikiran anda.
Dari Cg:
"AKU BUKANLAH BODOH SEPERTI DISANGKA TETAPI JIKA BERUSAHA LEBIH DARI APA YAND DIJANGKA"
"BERUSAHALAH DAN BUKTIKAN PADA DIRI ANDA DAN ORANG LAIN"

0 comments:

Post a Comment

i love chemistry © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute